Friday, December 22, 2006

μερικοι λενε οτι εχω τον διαβολο μεσα μου

μερικοι λενε οτι εχω τον διαβολο μεσα μου. φαινεται στα ματια μου οταν κοιταζω μακρια και οταν φυσα αερας, οταν τελειωνει οι μουσικη και οταν κερδιζει η λυπη. μερικοι λενε οτι εχω το διαβολο μεσα μου που περιμενω με τις ωρες να πεσει ο ηλιος να μαζεψω τα σπασμενα του ματια, που περπατω χιλιομετρα χωρις σκοπο και για κανενα, που ξερω την γεωγραφια του σκοτεινου σου πλανητη και που κοιμαται η αλικη μεθυσμενη. που ειδα τον ντανιελ να κλαιει για χαρη της και να τρωει τις περλες που ειχε στο λαιμο της. αυτος ο διαβολος με εβαλε να ξερω την ωρα που τελειωνει η λιζα την δουλεια της κι υστερα οταν μισα το σωμα της να μαι κοντα της. ο ιδιος διαβολος με γνωρισε με τον αγγελο που πειραξε τα μυαλα του αλεξη και δεν μιλα πια σε κανενα. αυτος ο διαβολος πρεπει να εχει ενα σπιτι στην σεληνη, πρεπει να εχει τους χαρτες για την πολη που ψαχνω, πρεπει να εχει τα κλειδια των σπιτιων των ευτυχισμενων, αυτος πρεπει να προδωνει οτι ειμαι θλιμμενος, ξερει τα κοριτσια που γουσταρω, αυτος παιζει τρομπετα στις 6 το πρωι, αυτος τρωει τα λεφτα μου, αυτος εδιωξε την λουνα απο κοντα μου, αυτος εβαλε τον θυμο στο βλεμμα του αλκη και εσπασε τα πλευρα μου.